Likt en fågel skulle också jag vilja ha vingar.

   Onsdag, så nu är det nedförsbacke resten av veckan.. yeees. Underbart.

Angående helgen så gick det ganska bra, tro det eller ej men jag gjorde det och jag klarade det... Även om det var fruktansvärt roligt att se honom igen., så kändes det som han tittade på mig med besvikelse i de stora bruna ögonen, som om att jag hade svikit honom för två år sedan., som om att jag inte borde ha lämnat honom. min ögonsten. Jag hade sådan lust att bara slänga mig kring halsen på honom och skrika att jag inte ville lämna honom utan att jag var så illa tvungen bara., och önska att han förstod vartenda litet ord..
  Men men, de älskar honom mer än livet, han är fortfarande världens bästa häst, och kommer att föralltid att vara min ögonsten !

  Jag skulle verkligen behöva lön snart, eller typ löneökning.. det ekar om man öppnar min plånbok, den liksom bara skriker av tomhet.. Jag borde vekligen göra en budget.. Men hur troligt är det att jag skulle klara av att hålla den.. Näpp, precis, inte ens 1/100... så vi skippar det. får försöka hitta på ett sätt att lura mig själv eller något åt det hållet... tips är mycket uppskattat.

Nu har jag tränat och varit på gymmet både måndag och tisdag,,, och ska dit idag igen.. axlar och mage är det som står på schemat idag.. Jag känner mig sååå duktig.

      Annars har den här dagen gått segare än någonsin.,  ganska lugnt och då känns det som att tiden går hur långsamt som helst.. och som om inte dagens lunch incident, med all mat upp och nedpå på golvet, vore pricken övr i:et också..  Så nu är jag fortfarande hungrig. En kolakaka till kanske, mycket nyttigt gabriella, bra där..

Fick några nya ideér i morse dock.. som kommer att bli så sjuukt bra så att det finns inte!  Det skulle bli så bra, Jag skulle göra det så bra.. Kanske är min stora grej. :D    det är dock konfidentiellt..

Ny telefon i måndags.., Jippie.. Den gröna drömmen med lite inslag av borstad aluminium.. Såå bra,
    beställde nytt  abonemang igår med, så snart är vi fit for fight igen..   och jag vet, till alla som blivit mindre mer galna för att det knappt gåt att komma fram till min telefon.. Räddningen är nära. FINALLY !

Enough for now. ;)



Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-08 @ 16:36:38
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0