Nu kommer vintern, och med den följer blandade känslor.

   Idag snöar det, visserligen bara lite, men vadå ?? Jag avskyr snö..  och jag känner en som inte har bytt däck på bilen också.. braa Gabbe.. Bläää !

På lördag fyller jag år.., Jag älskar att fylla år., :D   det jag dock inte älskar är att vi ska ha öppet hus på jobbet Fredag & Lördag, kl. 12-20..    Tur att någon redan har bokat mig på lördag då.. LOVE

     Det gör så ont i mig att se någon må såå dåligt, utan att kunna göra någonting..  Det gör ont i mig för jag vet att alldeles för många blundar och en vacker dag går det för långt.. I vissa fall är det kanske allvarligare än vad många tror,  Det har gått alldeles för långt när folk börjar skada sig själva.,.  Det är okej om man hatar att gå upp på morgonen för att man är tröttare än tröttast, men att hata att gå upp för att man inte har någon livslust kvar., då måste man få hjälp. och tro det eller ej men det är många som kommer att lyssna och finnas där om man bara är villig att berätta. Visst det kan vara svårt men man måste svälja stoltheten och krypa upp i någons knä och luta huvudet mot en varm axel och bara få gråta ut.. Så om du läser detta,.. Jag lovar, han och alla andra kommer att finnas där.. 

yees, där började det snöa igen..  

Mitt nya liv, med nya menar jag ett som innehåller regelbunden träning och ett kraftigt minskande på sötsaks intaget, har faktiskt pågått i två hela veckor snart.. jag är grym.. så fuck you all som inte tror på mig !

over and out. LOOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0