så sant som det är sagt..

  Jag fryser, vart jag än går, så fryser jag..  jag har sagt det förut och jag säger det igen. jag är inte gjord för det här klimatet !!   jag vill bort.. värme..     Längtar så otroligt mycket till vi ska åka, men det är ju i alla fall 2½månad kvar.. (!)  ska bli så skönt...  LÄNGTAR!!!!

   Gjorde ett besök på gamla jobbet i lördags ( Fiorucci för de som inte redan visste) .. trevligt, blev dock tvungen att betala en skuld, dock bara 1000spänn (tack och lov, trodde det va mer)  men ändå där sket sig mitt sparande denna månanden med. plus att jag hämtade ut min ack så saknade ring. vilket också kostade mig ett och annat öre. men va fan. låt pengarna rulla..
    det roliga va att Anna i smällen!!!   jag visste det iof tidigt men då trodde jag aldrig att hon skulle behålla det. Partyprinsessan Anna liksom.. men hon sa varför inte ? det va kanske dags..  (hon har alltså fyllt 30) ..  himla kul i alla fall. !

fotat och inventerat all (!) korg på utställningen i dag, får se om vi ska göra blad och annonsutskick av det i morn... 
I bland är jag så bäst ! ..  

End of today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0