..strunt&sunt

  jupp. då va det eftermiddags fika igen. mys !  te och minimini muffins. :D   fast fikan kommer inte bli riktigt lika bra som gårdagens, för vem ringde mitt i min fika igår, jo Karro !!!   de e sant.   shit. bara få höra rösten igen, det va ju i alla fall 5månader sedan sist.. shit.. den tjejen va.. hon är grym säger bara det. .
    och hon är värd varenda liten stund i New York., utan tvekan.... 
You really made my day !!!                  jag va helt speedad resten av eftermiddagen..


   .. .eller ialla fall tills jag fastna i bilkö, för att någon lastbil hade tappat ett däck, och sedan fastnar vid tågövergången till gymmet för att 4st tåg ska gå förbi vid halv 5.... suuuuuck..     men träning blev det, till slut...

idag har jag nästan fixat allt förartete till fotograferingen.. grym e jag, det kommer bli så himlans bra.   ;)  så i morn eller på måndag börjar arbetet med katalogen..

det är redan torsdag idag....  veckorna går lite för fort,, ett dygn borde ha fler timmar och helgen borde vara längre..
helgen kommer bli najs., mys och stan i morn och till niclas på lördag.. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0