tha gang, the unbeatable crew.

   Vilken sjuukt rolig helg jag har haft. Födelsedagar., öppet hus, middagar, utgångar, mys på stan, presenter och en hel del alkohol..  
 
   Vi har så himla kul när vi går ut med jobbet och kunder, vi är världens goaste gäng !  Även sthlm Roffe har varit nere.. utgång både fredag och lördag, och så mycket god mat vi har ätit (sådant jag alltid lägger på minnet, matfixerad som jag är..) .  Fredagen blev hyfsat lugn, allt för att sedan ge gärnet på Lördagen.. 
   Lördagen tillbringades under dagen i Göteborg med mat och pojkvänsmys och inköp av klocka till gustav 
(så himla jättefin),. sen bar det av utställningen för att tjöta och ha det allmänt trevligt över lite alkohol..  och en hel del Rolloshots (alias turkisk peppar shots) men vi väljer att kalla det rolloshots eftersom ingen blandar dem så som han (dvs rätt starkt). sen bar det av in till stan för att äta och dricka x-antal flaskor vitt vin, som förövrigt va hur gott som helst !  fotbollen va ju bara så onödigt dålig, så det va ju fullständigt meningslöst att kolla på.. så det bar sedan i väg till favvis haket; Babar en sväng.. sen kom Niclas, Persson och söndagens födelsedagsbarn Chesster in och även mia kom förbi..  och sen rann klockan bara iväg och natten tog kanske slut runt fyra.. Mycket Trevligt. !

    av detta kan ni ju själva lista ut hur gårdagen såg ut... ;)    Slitna värre och aningen trötta !
Men söndagsmiddag med tårta och presenter blev det allt..   En burk med rosa slime.. Internt.. säger bara Skattkammar planeten !!  hehe..   thanks syrran...   Fick världens finaste armband serie av världens bästa pojkvän..
och annat blandat smått och gott :D  alltid lika uppskattat.

Jag har absolut världens bästa familj., Jag älskar dem så otroligt mycket..

image45
DU&JAG - alltid

                        image46image47












vårat oändliga och snyggaste visningsrum samt pappa, jag och clas.

image48

Vi bara äskar när dynamit harriet (alias martina) fular sig..


image49    image50

image51

Vi, . allas våran favorit Anneli och födelsedagsbarnet, dvs, jag själv.. !

Vad jag ville säga va i alla fall att min helg har varit kanon kalas...

byebye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0