back in business again

känns helt sjukt, då va man hemma igen.. känns som om inget utav detta har hänt, som om vi åkte förra veckan.
   men vilket välkomnande vi fick när vi landade på landvetter sent i måndags kväll., vilka står där om inte pappa och med honom: niclas, persson och chesster (!!!) ,. dem e grymma, bästa killarna som finns. utan tvekan..

har inte riktigt fattat att vi har varit borta och kommit hem igen... det får ta ett tag och smälta in. ;). men jag saknar det redan.. även om det va mysigt att komma hem.. och om det blev fint nere i gustavs lilla lägenhet, hur fint som helst, nytt golv med golvvärme, nymålat, kaklat och ny säng med mera ! hur fint och mysigt som helst, det lyfta verkligen.. det har de verkligen gjort bra, mamma och pappa Andersson. :D

något som var grymt kul också, va att min syrra blev så glad för alla sakerna, och de sjukt snygga jeansen jag hade köpt, passade perfekt, om jag e grym eller vadå ? ;)

nu är vi tillbaka med alla fötterna på jorden igen, efter 8veckors av svävande på moln..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0