behind the scences !

precis, på våran plåtning á la krukor hos Basic Trading..  :D som sagt vi har haft fullt ös hela veckan, med fotografering, allt som ska göras innan pappa och annika åker till kina.. det har vart en toppen vecka och jag har varit på bra humör och kännt mig sjukt pigg., men jag ljuger inte, det har varit en tuff vecka i alla fall..

     
image263

lite ul när den stora blixten reagerade på min kamera..  på flera bilder är rummet helt vitt.. haha

  
gabbe leker med kameran men glömmer givetvis att vända bort prislapparna.. haha, alltid lär man säg något.

image267

     

vi är den största och snyggste utställning.., vi är bäst helt enkelt..  men det kräv arbete, mycket arbete, det kommer inte av sig självt.. men vi gör det, och vi gör det bra.

basictrading.

och i dag åkte pappa till kina, så det blir upp till mig att hålla ställningarna nästa vecka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0