I'm hot..

Gabriella behöver:
         - ny fuktighetskräm, som mattar ner coh förebygger utslag.. vet dock inte vilken ?

         - en concealer

         - ett pressat puder/ en puderfoundation

         - en jättelight foundation/sommarkräm


(jag hann inte shoppa något smink i Los Angeles,. det och sen orkade jag inte.. måste ha med mig lite mamma hjälp såklart..)

sen är jag i stort behov av en mamma och gabriella dag i stan, med massa fika och lite fönstershopping :) , vi har liksom åtta veckor att ta igen ! ni kan ju tänka er att det blir en lång fika :D

jag är grymt sällskapssjuk, jag hatar att vara ensam, det finns liksom inget tråkigare !! med andra ord, just nu sitter jag i soffan och väntar på att någon ska komma hem ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0