that's it..

ja, det var nog allt jag hade att berätta.. om idag och de dagarna som passerat ;)  inte illa va ?
  i morn blir det nog mer shopping, lutar åt Topanga Plaza, inget dåligt köpcenter, tro mig ! sen har vi Melrose avenue och Hollywood blv kvar på listan med, så det kanske är det som gäller på torsdag och fredag, vem vet ?

nu ska jag slå mig ner i soffan bredvid världens bästa Gustav coh sen blir det sängen för våran del.

(har hittar ännu ett kort på pappa, denna gången vid 13års ålder, samt alla gamla bröllopskort på både mamma o pappa och maria o george, men jag behåller nog dem f´ör mig själv.)

Good night & Sleep tight. (eller ja Godmorgon till de flesta av er.)


Kommentarer
Postat av: mamma

du e bara för underbar, finner inte ord!!!!!!!!
sitter här med tårar i ögonen och läser för tredje gången i rad!
puss älskar dig mest i hela världen, kom hem en stund ialla fall!!!

2008-04-02 @ 09:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0