the weekend .

jupp.. då var det måndag igen.. känns inte ens som om det har varit helg (kan ju bero på att jag jobbade halva dagen i går och inte kom från jobbet och hem förän sent i fredags, men jag vet inte ? )  .. helt ofattbart hur två dagar kan gå så fort. 

    i lördags morse va vi i alla fall på gymmet (!!)., det va skönt men ack så jobbigt.. speciellt när träningsvärken gör så att man helst undviken att både gå på toa och att kliva upp i sängen.. haha.. men de e la skönt med lite träningsvärk.. man känner att man lever i alla fall. :D.,   sen bar det av en sväng till kungsmässan., och har jag någongång lyckats gå i ett köpcenter och gå därifrån tomhänt., nope.., och inte i lördags heller !
                  det blev en efterlängtad svart skinnjacka och ett par nya skor, converse för den som e nyfiken.. så nu har jag ett par till i min skohylla och samling.. jag menar, jag äger ju inga converse sen innan ? .. bara två par vita, ett par guldiga, ett blommöstrade med glitter., och nu även ett par till favoriter.. (wooow). resten har åkt i soptunnan ;) 

igår stod det jobb på schemat igen, så det var bara att ställa klockan på 6 fast det var söndag.. men det gick bra, vi fick fixat allt och tagit emot alla kunder, de va nöjda och vi var klara runt halv 3. typ.. sen bar det av från stan, hem för powernap, till vårat thaiställe och sen till billdal för att kolla på syrran som skulle tävla, och det gick bra, hon va jätteduktig som vanligt., fast nästa gång blir det top3., inte sant ?? ;)

men som sagt måndag och fortsatt jobb ...
see you later.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tävling i min blogg! Chans att vinna ett presentkort värt 300 kronor =)

http://sannakumlin.blogg.se/1207493247_tvling.html#comment

2008-04-14 @ 08:45:16
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0