ja, tack och amen.. ;)



det är helt enkelt bara att gilla läget om man råkar vara kompis med mig och dessutom har ett namn eller nickname som passar till någon av mina produktserier.. hehe.. 

nu senast var det chesster (christian) som fick ställa upp..  han har numera en tomtemix bestående av 4st tomtesticks uppkallade efter sig... finns i butik till jul  :)

annars har vi sommarmixen Linnéa, påsktuppen Niclas, jättetomten Gustav, guldkrukan Annie, ljuslyktorna Nathalie.... osv. osv.   det va några exemplel..   sen har jag kört på amerikanska städer och stater, europeiska namn..

men det jag ville komma till va att just nu har jag namntorka !!! sitter här med massa artiklar som ska fixas med, men min fantasi går på tomgång just nu, i alla fall när det gäller att hitta på namn..

så, förslag någon ?

Kommentarer
Postat av: Mr.PK

gabbe tänk på mig så finns det inte en kruka som har med mig att göra....."! kram

2008-08-15 @ 21:37:08
Postat av: nathalie

edwin :)

2008-08-19 @ 22:01:27
URL: http://nathaliehennings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0