bland saltvatten och sandkorn

 bara sa att ni vet.. jag satt har och skrev och pillade igar med, men va hander.. jo himlen oppnar sig (visst det regnar inte ofta, men nar det regnar vill jag lova att det regnar ordentligt !)  sa precis nar jag skulle posta, sa brots all strom och allt internet forsvann.. sa det fick vara,,

     Idag slog det mig att det redanhar gatt tva veckor... tva hela veckor, och det kanns som tre dagar kanske., men pa torsdag aker vi tillbaka till bangkok.,, i morn bar det nog av till Koh Tao...   dagarna bara flyter ihop..

  I gar blev mina tar grillade och resten av fotterna med givetvis, och idag stod gustavs ogonlock pa tur... men annars borjar vi bli skapligt solbranda..

I natt hade vi besok av nagra odlor,, dock inte storre an size9cm sa det va val inte allra varst..   enligt gustav borde har ocksa finnas ett blankt kort, da jag (enda gangen) inte tog med mig kameran ut till en lite o\, man kan vada till frasn stranden dar vi bor.. och da givetvis, nar jag va kamera los, da kryper det fram en mega odla., typ kvarleva av urtidsdinousarierna.. ne kanske inte sa stor men det va bra stor i alla fall, i alla fall en halvmeter.. men som sagt inget bildbevis..

     vi har ocksa fatt smak pa fruit shakes,, det blir fruit shakes till frukost, lunch middag och aven en extra da och da.. :)   

Min data haller forovrigt pa att fucka ur... sa som pappas gjorde med skarmen.. den gjorde ju sa nagra gangen innan vi akte med det blir anna bara varre... hel knepigt.. har ju liksom inte gjort nagot speciellt, och den e ju inte ens ett ar gammal.. mycket knepigt.. 

Jag har ocksa insett att jag borde kopt en nya kamera innan jag akte...  min e faktiskt ingen hojdare langre,. okej, den funkar och det blir hufsat bra kort i dagsljus, men sa fort det borjar skymma sa racker blixten inte nagonstans.. jag borde sa tagit med mig min systemkamera.... men men,, nat lar man la sig till nasta gang.

Och, mamma du behover inte oroa dig,, jag kommer hem.. for din skull., du e varldsbast och det vet du, och du far skicka hur manga meddelanden du vill !!   Det e mysigt att nagon saknar en..  skinnjackan e sakert ackligt lacker, och hade jag vart hemma hade jag nog gett dig radet att kop den,, det e du vard, LATT!!

       det blir att tankarna flyger i vag nar man ligger och solar,, jag vet inte om det e solen eller om det ar att jag har tillatit mig sjalv att slappna av ordentligt for forsta gangen pa over ett ar...   svart att avgora vad gransen gar..
    Att jag har min livs levande skyddsangel vid sidan hela tiden kan ocksa ha lite med saken att gora..
saker man skulle gjort annorlunda, saker man inte skulle gjort alls...  saker man borde gjort.. och hur hade det sett ut om "om" hade funnits.. tank om saker och ting hade blivit annorlunda... alldeles for mycket saker man borde gjort men aldrig gjorde..    tankarna bara skenar ivag..    men nu finns inte om och jag ar nojd med hur allting ser ut idag.

ni kan val slanga in en rad eller tva....  det e alltid roligare att skriva for nagon...  annars vet man aldrig vad som hander....

varma kramar till alla dar hemma..

see you later.




Kommentarer
Postat av: N+MAMMA ;)

sluta tänk så mkt och lev i nuet, ta dagen som den kommer allting löser sig även om tårna blivit lite små brända ;)jag lyder ditt råd och hämtar skinnjackan imorgon . hehe.. kul att du skriver vi är allt innne och kollat läget minst två gånger om dagen ♥ men vilken ö går flyget till bangkok från? pussssssssssssss och kraaaaaaaaaaam . ♥

2008-02-16 @ 18:26:49
URL: http://nathaliehennings.blogg.se
Postat av: Linnéa

Tjenare. Hoppas allt är bra med er. Och att ni trivs. Tycker synd om dig som ska behöva dras me min bror på en ö xD Han är ju som han är ...höhö :P
Ville bara höra av mig o säga att jag saknar bror.
Ha det gött i värmen...Pussar o kramar

2008-02-16 @ 19:20:54
Postat av: Linnéa...igen

Btw..glömde skriva det men mamma o pappa hälsar ;)

2008-02-16 @ 19:21:53
Postat av: K

snutti!!
tänk vad livet kan ändras... för ett tag sen satt vi på cafe och mös. nu är du i värmen, jag i kylan och c där hemma. Vet inte riktigt vad jag vill ha ut av det, bara att det är över snart, snart kommer verkligheten igen så njut! och jag saknar dig! du skall få berätta allt om din fantastiska resa på W någon dag :)

2008-02-17 @ 04:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0