Det finns inget slut...

Det är helt sinnessjukt,, jag tror inte det finns något slut på shoppingen, marknaderna och allt i Bangkok... det finns alltid något man inte sett..  Igår upptäckte vi att det fanns en nattmarknad till, lika stor som weekend market, fast öppet 7dagar i veckan på kvällarna.. helt sjukt..   Lompini Night market..  det fick vi veta av en tuk-tuk driver dagen innan då vi styrde våra ömma fötter mot Patpong night market..  men vem träffar vi dagen därpå om inte samma tuk-tuk gubbe ?? hur stora e oddsen liksom, i en stad med minst 500tusen tuk-tukar och vi träffar samma två kvällar i rad på olika ställen .. haha.. heelt osannolikt.

  Och idag när vi had tänkt ligga en stund vid polen, va händer då, jo det är molngt, första dagen av våra 5 i Bangkok och enda dagen vi hade tänkt ligga några timmar vid polen,, då är det molnigt.. så det blir affärer i dag med.. vi har ju som sagt gått i affärer från 11 AM till 2 PM..  dvs, dygnet runt sen vi kom i torsdags.

Nu återstår ett problem. Hur ska vi få ner allt ????  svar; gabbe köper ny, jättestor väska....  :D

Men i morn lämnar vi Bangkok..  men en del av  mitt hjärta finns alltid kvar här.

Later./  ♥ G

Kommentarer
Postat av: mamma

du e väl så underbar.
jag slår på datan de första jag gör när jag går upp på morgonen, e så nyfiken på om du har skrivit, blir lika glad varje gång jag ser att de e nått nytt. pappa hade visning för steppen o kicki av dina fina bilder i lördags, och sällström i går. vad betyder de tro!
basse saknar sin cross coach o tränare jättemycke!
pussar till tusen till er båda.
nu ska jag åka till kontoret. vi hörs.

2008-02-25 @ 08:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0