Kan inte säga så mycket annat

.. än att vi älskar HARD ROCK  i Bangkok... !!!!!!!!!

image118

Mr Ball, Gustav och jag...  jag säger ingen annat än att det helt enkelt är bäst, finns inte bättre.. ännu en sådan sak som måste upplevas..

      

kolla nu noga på kort nummer 2 och lägg märke till etiketten., helt riktigt .. det står Mr Roland Hennings.. min far har alltså flaskor med sprit ståendes på Hard Rock till varje gång han e där, vilket e ju rätt ofta, men ändå. lite status till det tycker ja.. inte dåligt.. Vi vet ju alla hur min far e då va (Heeeel rätt!),, men ändå. sjuuukt grymt. !

image121

Vi låter den här bilden avsluta vår vistelse i Bangkok.. tycker den passar in rätt bra faktiskt..  Efter lite drygt 5dagar här, lite fynd, klipp, skit och många minnen senare ska vi åka vidare mot Vietnam och HoChiMin i morn... planet går nio och taxin till flygplatsen går halv sju i mornbitti och klockan nu är halv 3 på natten.., börjar jag inse hur trött jag kommer vara i morn när klockan ringer..  så det blir ett avslut här.

Det ända vi (en än gång) kan konstatera är att vi ÄLSKAR Bangkok.. och det inte ska dröja speciellt länge till nästa gång. ! 

God Natt..


Kommentarer
Postat av: N

ååh syrran vad snygga ni är

2008-02-25 @ 21:48:50
URL: http://nathaliehennings.blogg.se
Postat av: #43

Fick ni i er all spriten då???

2008-02-27 @ 12:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0