location: Koh Samui

   Nu har vi varit lediga i en heeel vecka, kanns helt ofattbart....   nosen e rod och vi paminner lite om tva kraftor da och da, annars ar allt kanon bra, for er som undrar..., solen skiner hela dagarna, och medeltempratur kanske ligger runt 30grader.. typ lagom om ni fragar oss.

    I morn gar baten till Koh Phangan, och vi forflyttar oss till island nummer 2.. mer an sa vet vi inte, planera e ju som sagt inte varan sak och har nog aldrig vart och kommer nog heller aldrig att bli...     Den som lever far se.

(mamma: jag hade faktiskt tankt lagga upp lite bilder men precis nar jag skulle gora det. kastades vi ut ur natverket vi hade smygit os in pa, sa det far bli i morn istallet.. jag har faktiskt tagit en del kort, tro det eller ej. .)   

Nu ska vi bege oss vidare till en resturant vi hittade igar.., ,och kaka grillad tonfisk a la garlic and pepper... inte helt fel vill jag lova..    ikladd jeans shorts och linne, men ta ni pa er en extra troja istallet...    

    Gustav halsar ocksa till alla att han mar alldeles utmarkt :)   hehe..

All for now.
Later

    

Kommentarer
Postat av: K

Njut njut njut njut!!

och ta vara på tiden!

2008-02-10 @ 19:18:46
Postat av: N

underbart jag väntar med spänning
hälsa myggen
hönsmamman

2008-02-10 @ 20:02:31
URL: http://nathaliehennings.blogg.se.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0