nagra rader med inslag av sol och sand

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om...   vi har stekt i solen hela dagen, men avbrott for en hel del strand tennis. och ja, vi e grymma pa det med precis som pa allt annat !!! haha.. sa latt att vi skulle utklassa er alla med ogonen forbundna ! 
 
     Idag ar det alla hjartans dag sa da blir det extra mycket mys !  vi ska sitta pa varat stalle, titta utover havet, sittandes pa vara ligg/sittdynor och dricka annanas shake.. kan inte riktigt forklara hur hog mysfaktor det ar pa detta stallet, och jag har massa fina bilder men jag har svart att komma in pa nagra natverk har men det kommer, hall ut det kommer....   jag vet ju sjalv hur mycket roligare inlaggen blir om det ar lite bilder med, det blir liksom lite mer levande.    Sa det kommer inom kort.
 
   I morn ska i ocksa forflytta oss lite langre upp langst kusten.. ska bli spannande att se vad vi hamnar nu.    jag borjar vanja mig lite nu, vid detta tempot har, att slappa kontrollen lite och att verkligen koppla av..    

by the way., jag skojar inte nar jag sager att folket har verkligen diggar (lases avgudar/dyrkar) Bob Marley... haha.. precis overallt...

      Vi njuter av livet och nu ska vi bege oss ut pa stranden for att ata lite...

hoppas ni har det bra dar hemma allihopa. . och Karro, du kan val skriva din adress och skicka till mig eller skiva den har eller sms eller nat, man vet ju aldrig vad jag kan hitta pa :) ..

   that's all for now.
later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0