Thong-Sala

Da sitter vi nere i Thong-sala (the mainpoint of Koh Pangan),..  och vantar pa baten som skall ta oss till Koh Tao.. baten gar inte foran vid ett tiden,    sa vi har lite tid att fordriva till dess..   min vaska haller nog inte sa lange till insag jag i morse nar det va dags att stanga den igen,.. nej den e inte sa overfull,, men den har ju vart med ett tag och borjar slappa i dragkedjan och tygetsa det far bli en ny innan vi lamnar Bangkok sen..

  Jag tror inte det blir flyg tillbaka tillbangkok,, det blir nog bat fran Koh Tao och upp till fastlandet och darifran gar det anknytande bussar och tag.. det blir nog bast och billigast.. annars maste man aka ner till Surrathani igen eller anda ner till Koh samui.. sa det lutar mot att det blir buss och en halv natt till i bangkok istallet..

  For i Bangkok far vi ligga i om vi ska hinna med allt vi onskar..weekendmarket, patpong nattmarknad, mina kara vaskaffarer, alla shopping pallats, en tripp pa floden, nagra middagar pa hard rock, och rundvandring pa alla coola smagator overallt..   riktigt nice :D .    men innan dess blir det lite solnng och snorkling pa "The turtle Island".. hade ju varit bra ballt att se nagra skoldpaddor..  och sa blir det nog en battur till Koh Nangyang..

och ni e saknade alla dar hemma, ska ni veta.. ifall ni nagon gang skulle tvivla...

that's all for this time.
Later



Kommentarer
Postat av: mamma

de låter som du behöver ladda med skoskavsplåster till bk. jag känner dina fötter.ni gör rätt som tar de billiga sättet tillbaka till bk, håll i pengarna jag såg nämligen ett tv program om ed hardy butiken i la, ni kommer att dö när ni kommer dit.
alla behöver en skyddsängel, de gäller bara att hitta den,är den dessutom levande e de ju extra bra.tur att du har hittat din. var rädd om den, de finns inte så många.
ska in och hämta min skinnjacka nu. tusen pussar och kramar saknar er

2008-02-17 @ 11:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0