Bara för att jag har...

Världens absolut finaste armband !!  
Det va det finaste paketet jag någon sin skådat, så proffsigt inslaget, inuti finns världens finaste ask, i samma färger som påsen, fast lite guld på också, och paketet innehöll detta ljuvliga armband som låg fint innuti den finsate påsen jag sett (ni vet ju hur mycket jag älskar fina aska och sådant, så ni känner med mig). Då hade min älskade pojkvän handplockat ihop berlocker till ett helt pandora armband. ja, ni ser ju hur snyggt resultatet blev ! snacka om att jag har världens bästa pojkvän. Jag bara älskar honom så mycket.
Det var årets absolut bästa julklapp, utan tvekan.
                                                                                             

                        


                                                                                   

Kommentarer
Postat av: K

Vad fiint du har gjort!! verkligen!! maa, vad händ med mina webdesigns kunskaper. haha. bottennapp!

och vilket underbart armband!! superfint! det verkligen skriker gabbe om det! Hälsa pojkvännen från mig att han verkar vara super! och jag tycker om honom för att han är så bra! :):)

2008-01-15 @ 15:25:23
URL: http://khs.blogg.se
Postat av: sofia

Oj , dem berlocken är svindyra :P schysst pojkvän. :D

2008-05-06 @ 12:30:38
URL: http://sofijaborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0