Dagens outfit...



    

där har ni dagens Gabriella...  i sina nya, ack så skoskavsframkallande skor.., jag har tre plåster på varje foten och endå värker fötterna.. ni förstår ju själva.. helt sjukt..  men snygga är de, jäkligt snygga. :)

jag kan inte bestämma mig om jag gillar dessa byxorna eller inte, jag älskar färgen.. och jag gillar dem när de är helt nytvättade och sitter perfekt, men så går det 3timmar så försvinner passaformen helt och hållet.. och de sitter som pyjamasbyxor och det slutar med att jag yter byxor mitt på dagen...   ja e nog lite störd., men de e ju snygga.....

konstigt..

jag är trött idag., trött på allt..


Kommentarer
Postat av: Sarah ''Jigsaw'' Giercksky

Snygg outfit :) fin blogg förresten :)

2008-07-01 @ 13:15:08
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Karro

vad hände med att dina ben ser 7 mil långa ut? ;)

2008-07-01 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0