det ryker ur öronen...

och ansiktet kokar., det är ungefär så arg jag är nu., nä inte ens det, jag är VANSINNIG !!!!

vad gör folk på ungdomsmottagningen om de ändå inte tänker hjälpa folk ! de jobbar där för att de månar om de unga.. men nä icke, inte i kungälv i alla fall...  åhhhh. va trött jag blir !!!!

kul att kärringen vägrar skicka ett recept för att hon inte kan mäta mitt blodtryck innan (!) .. trots att det står i datorn att det är skickat samma sorters piller till mig flera gånger förut...   nä men oj, det va ju den andra barnmorskan, och då gick det minsann inte för sig att skicka ut när hon va på semester., eftersom den andra barnmorskan inte hade träffat mig. (!!)
    HALLÅÅÅÅ, de är väl för fasiken kollegor och jobbar på samma mottagning.... va e problemet ? 
och det bör tilläggas nu att de stänger i 4veckor....   sjukt..  
   hon tyckte det var mitt eget fel att pillrerna snart va slut och att jag inte hade garderat mig med nya 1månad innan...   så hon vägrade helt enkelt skriva ut....   jävla kärring !

jättekul... så jag får väl ringa till ungdomsmottagningen i Kungsbacka och se om de e mer hjälpsamma där.. eller så får jag väl telefonterrorisera mödravårdscentralen..

fuck.....

Kommentarer
Postat av: Balay

Gillar din blogg! Så fin design, har du också!

2008-07-03 @ 18:44:17
URL: http://balay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0