klantig, jag.. va ???

ett bevis på att gabbe i bland fullständigt kan tappa omdömmet i mellanåt..

idag klockan 9...
     gabriella vaknar med huvudvärk, men intalar sig själv att den går snart bort och tar inga värktabletter..

idag klockan 15...
     gabriella inser att huvudvärken är ilsken och nog inte kommer att ge med sig utav sig själv, utan går och letar efter bamylkoffein eller treo i mammas badrumsskåp.. hittar dock inga.

.. cirkus 15min senare..
       gabriella kommer på att hon nog har ett rör treo i sin necessär och springer ner och hämtar två, utan att kolla förpackningen..  häller upp ett glas vatten och sveper de upplösta värktabletterna. tycker dock att de inte riktigt smakar som de brukar.. utan mycket beskare och starkare..

1½ timma senare, cirkus 16:30...
      gabriella börjar tycka att det känns väl konstigt i magen och huvudet.. brukar ju inte ens märka av värktabletter. nämligen så att det mesta inte har någon effekt på mig..  det snurrar i huvudet lite för mycket.  så gabriella går helt enkelt och kollar på röret.. vad står det på det då? jo, TREO COMP...

just nu..
      
sitter jag i soffan och mår illa och är aningen yr i huvudet., MEN utan huvudvärk i alla fall....   så inte värt det..

ibland är jag såå klantig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

dra dig baklänges i en kundvagn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-18 @ 19:47:19
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0