snabbvisit.hemmaspa.expediter...



jag hann med en snabbvisit in till Lush igår under min runda i stan..
fick köpt världens bästa peeling/bodybutter och tvål..
  jag vet för jag har provat innan..

jag går dit nästan varje gång jag är i stan, trots att jag verkligen avskyr expediterna.,
sådana där klämmigt jobbiga människor som ska stå i 10min och försöka övertala dig att köpa den senaste tvålen som luktar vanilj, trots att du rynkar på näsan eftersom du hatar vaniljdoft., och sedan ha en lååååång utläggning om hur produkterna funkar trots att du sagt att du haft de tidigare...

men i alla fall, jag stod ut ,.  så idag ska jag skämma bort och pyssla om mig lite :)  ,
 det ska peelas, naglar ska fixas, fötterna ska få sig en behandling, ansiktsmask ska göras och så vidare.. 
 ibland får man helt enkelt ta saken i egna händer. hemmaspa.

igår vad det huset, idag är det ego-tid, i morn står hundarna på tur :) 

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:01:21
URL: http://www.aliciasstil.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0