som i den där reklamen du vet...

gilla läget, blå himmel och sol.. kalasBRA ! :)
i går åkte mamma och lillasyrran till Kreta och om en timma ska jag köra pappa till
 flyget som lyfter mot Kina..

haha.. men andra ord är jag hund-hus-lillebror vakt i en vecka framöver..,,
 mohaha,, vi ser framemot att riva huset.. . ni har väl sett tele2-comviq reklamen -"vad gör dina föräldar när du är borta?"
... frågan är vad Gabriella gör när alla andra är borta,....   vill ni verkligen veta ?....
hahaha...


Kommentarer
Postat av: basse :D

VARA MED DIN ÄLSKADE BROR SÅ KLART !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-04 @ 15:19:02
Postat av: natha and muuuum

vi tar forsta basta fly hem vet redan att du brant ner halva huset momhaha..





tankte bara saga att vi har det helt sjukt braaa, saknar er dock. nu ska jag updatera min blogg, det har vart daligt uppdatera sista hahaha ...





saknar er hur mycket som hellst puuuuuuuuussssssssss <3

2008-07-05 @ 19:04:23
Postat av: Linda

Hej, kolla gärna in min tävling på bloggen=)

2008-07-05 @ 19:33:25
URL: http://skydiver.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej, kolla gärna in min tävling på bloggen=)

2008-07-05 @ 19:34:03
URL: http://brunkulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0