TÄVLING: Vinn "modell för en dag !"

missa inte den här grymma tävlingen som min vän och fotograf Magnus Egger just nu har..
han är grymt duktig på att fotografera och är dessutom supertrevlig. ;)

loga_hemsida1
TÄVLING
Vinn ett "Modell för en dag" SILVER-paket!

Då var det dags att köra igång en tävling för er besökare! Under två veckor har ni nu möjligheten att anmäla er till att vinna en fotosession i form av mitt silverpaket. Du välkomnas till studion av mig och en professionell utbildad makeupartist av MakeupStudion. Vi sätter oss ner för att diskutera vad för typ av bilder du vill ha och hurdan sminkning som skulle passa till det. Makeupartisten tar därefter hand om dig och lägger den perfekta sminkningen ni kom fram till. Sedan är det dags att fotograferas där du kan ha med dig upp till tre ombyten som vi skall få med. Glöm inte dem coola skorna! Då och då sätter vi oss ner och går igenom dem bilderna vi hunnit med för att se om vi lever upp till förväntningarna och rättar oss efter misstagen. När fotograferingen är över får du med dig en länk hem till samtliga bilder, där du i lugn och ro kan sätta dig ner och välja ut dem du vill ha. Självklart färgkorrigeras och retuscheras bilderna precis så som du vill ha dem. Sedan kommer bilderna på posten i form av framkallningar från Crimson Färglab och på CD.

Lycka till och glöm inte att tipsa alla dina vänner!



Tävlingsvillkor:

  • Silverpaketet består utav
Makeupartist: Ingår
Retuschering: Ingår
Pappersframkallningar A4: 3
Digitalanegativ: 6
Ombyten ca: 3

för att tävla och hur du ska gå till väga för att delta klicka vidare här: www.magnusegger.se

     
Bilder: Magnus Egger


Kommentarer
Postat av: Magnus Egger

Du måste juh ställa upp själv!! :) Drängen till pojkvän med!

2008-07-17 @ 22:13:53
URL: http://www.magnusegger.se
Postat av: Linda H

haha.. där jag ju jag med på en bild... :)

2008-11-17 @ 14:57:24
URL: http://www.lindahogsta.webs.com/
Postat av: Linda H

herregud va jag skrev dåligt... haha.. kunde inte ta bort så nu får det stå kvar :P

2008-11-17 @ 14:59:24
URL: http://www.lindahogsta.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0