- fixargabbe -

just nu håller jag på att färga håret på gustav... jag e grym, ingen svart färg någon annanstans än i håret  ;) det ni., de e inte illa !  bra blir det med...  men de e ju inte första gången.. så snart e jag proffs :) mohaha..

midsommar i morn då.. klädsel: bikini och klänning eller jeans.. kan inte bestämma mig och hittar typ ingenting. bland alla mina tusen olika klädesplagg. ovanligt va ? 
          samma I-landsproblem varje gång man ska utanför dörren.. frasen:
- Jag hittar ingeting att ha på mig - är standard..
      men tack och lov är den inte lika återkommande nuförtiden, skoltiden va värre.. ;) haha

sitter och skrattar åt Robert Gustavssons immitationer av Tony Richardsson... Ja é inte bitter ...
  sjuuukt roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0