18maj2oo8

ryggen är bättre idag, det är den.. bättre, men fortfarande inte bra..
 tur att jag har tid på Hälsa & Helhet i morn eftermiddag...

idag har varit en riktig slappesöndag., i soffan iklädd mysbrallor och min favviströja (eller ja Gustavs gråa tjocka college tröja.. ).. och jag har nog kollat på The Reef 3gånger om typ... bara för att den satt i dvd:n och det va bekvämare att trycka på play än att resa sig och leta fram en ny film., och sen så har jag redan sett Skattkammarplaneten 2ggr denna helgen, så gustav förbjöd mig att titta på den fler gånger... haha

och nu är det ännu mer mys som gäller, sitter och försöker leta upp någon film och ska göra mig en kopp varm chocklad och lägga på en ansiktsmask :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0