1maj2008

första maj idag då., dagen börjar lida mot sitt slut..
det är torsdag men känns som fredag och jag har gjort... ja, absolut ingenting idag.. kollat två bra filmer, legat i sängen till två, förflyttat mig till soffan och kollat på ännu en film och suttit vid datorn. en riktigt bra och välbehövlig mysdag har det varit idag helt enkelt !
i morn är det fredag och vi ska till mölndal och coacha lillebrorsan på tävling, hoppas det klarnar upp så jag kan ta massa fina kort, eller att det inte regnar i alla fall.. :) har bestämt att vi ska köra favorit i repris och stå överst på prispallen denna helgen med.. så håll tummarna för oss ! ;)

nu ligger älsklingen och väntar i sängen och har laddat upp med film och chips., så jag säger god natt nu ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0