godmorning sunshine !

helt fantastiskt va lite solsken och blåhimmel kan göra., man blir bortskämd och det är helt underbart, trots att det va aningen kallt i morse ;)

men ändå känner jag bara för att ta med mig min stora kamera ut och bara springa runt och ta massa vackra och roliga kort, överallt... testa nya saker och vinklar och fota olika grejer..   vem vet kanske blir det en liten fotopromenad när jag kommer hem i eftermiddag ?  roligt...

ryggen är bättre i dag., vilken befrielse ! värker fortfarande lite., men bättre, mycket bättre. ;)

det bjuds på lite dagens outfit, och massa andra roliga bilder jag har tagit, under dagen... lite senare..

strax dags för frukost.. :) knäckemacka med avocado och te står på menyn..

(och OM det va mysigt att krypa ner bland alla mina älsklingar i min säng i går kväll., yesyesyeees ! )

Kommentarer
Postat av: alexandra

tack =) har du några planer för dagen då?

2008-05-20 @ 09:56:22
URL: http://dependence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0