min valborgs outfit..

visserligen va vi bara ute och käkade i stan och gick en promenad, kollade lite på cortegen (stavning?), eller ja vi försökte se något, jag tänkte att nu äntligen snart 20år skulle kunna säga att jag har sett vad det är alla chalmerister håller på med på våren., men icke det, såg inte ett smack, fullt med folk var det dock.. får ge det en ny chans nästa år igen. man vet aldrig ?  det jag ville koma till va i alla fall att det är alltid lika kul att klä upp sig och göra sig i ordning, och så här blev gårdagens kvälls-outfit ;)
image361
  

tunika: forever 21
kofta: LA,. tror nog att det också va forever 21
byxor: nolita
skor: vietnam, med öppen tå och liten kilklack (och bekväma!!)
väska: miumiu

Kommentarer
Postat av: Nene

fint ^^

2008-05-01 @ 15:56:46
URL: http://photobynene.blogg.se
Postat av: Lovisa

Otroligt söt kofta!

2008-05-01 @ 21:19:36
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0