nostalgi tripp..

när jag ändå va uppe vid gamla skolan på magasinsgatan för att köpa curlcream till håret passade jag på att smita i en sväng på vårat älskade café, mitt, karros,carros och sofies, eller ja det som va vårat cafe innan våra älsklingsgubbar sålde det och gick i pension..och cafét bytte namn och ägare och mysfaktorn försvann med de bruna sofforna i renoveringen...  så många svåra dagar och underbara skratt vi har haft på det stället i våran bruna manchestersoffa....    :)   saknad,,
men i alla fall., även om vaniljbullarna inte kom direkt ur ungnen (som de brukade göra på tordagsmornarna och alla andra dagar med..) så var det fortfarande vaniljullar och trots att de inte va lika kladdiga och innehöll lika mycket vanilj som förr va de grymt goda !!   det va bara det jag ville säga..


Kommentarer
Postat av: K

åååååååååååh vaniljbullar (L)(L)(L)(L)

2008-05-18 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0