se vad jag hittade igår !


efter att jag hade gjort ett tappert försök att fotografera familjen Larssons två jättelånghåriga kossor, vilket blev totalt misslyckat efter som de blev skräckslagna när de fick syn på mig, och satte av i full galopp bort och dundrade uppför gräskullarna, lägg till att de är riktigt klumpiga och det brakade en hel del också, vilket i sin tur resulterade i att de  fem hästarna som håller på att dö av skräck (egentligen ville de bara slippa jobba, så de tar alla chanser de får och bara hittar något att skylla på ;).. hehe)  fick frispel.. gav jag upp och hittade familjens katt, Simba, istället. åt oss säga såhär, han är större än Sune (mammas hund) är lite tjock och har såååå himla mycket fluffig päls.. han är fin.

(det blev inga kort på kossorna tyvärr, de va jättetuffa och hade gjort sig grymt bra på bild, men men..nästa gång)


Kommentarer
Postat av: JOhanna

mysig bild!

2008-05-11 @ 16:40:19
URL: http://icantbeyourlover.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0