Valborgsmiddag...

ser detta gott ut eller vad ?? oxfilé povencale.  och jag kan lova att det var det, hur gott som helst, det var inte första gången och definitivt inte sista gången jag åt det. oxfilé (medium-rare, såklart) med jättemycket vitlöks-ört smör, råstekt potatis, grillade tomater, stekta champignioner i vitlök och grönsaker ´. jättemycket mat !
resturangen heter LaGondola och ligger på avenyn i göteborg, de är verkligen toppen trevliga och maten är så himla bra, all mat faktiskt.. fiskgratängen på planka är ockå en riktig favorit hos mig.. 
ett ställe jag varmt rekomenderar !!
image364
en lyckad valborg, med god mat, mys och trevligt sällskap. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0