världens största GRATTIS !!!!!

vill jag tilldela mimmi & william., som har tävlat i willands, nationell dressyr, i helgen och det hade gått KANONKALAS, en 2:a plats på 68% i lagtävlansprogrammet (det är riktigt högt för er som inte vet) och precis utanför placering på 64% (i mästerskapsprogrammet) i andra klassen !!!!   de är bäst !!!  och mimmi är världens gulligaste som skriver och berättar hur det går.. det gör mig så glad !   det vattnas i ögonen, av glädjetårar...   det gör mig lycklig..

så VÄRLDENS STÖRSTA GRATTIS TILL MIMMI & WILLIAM., jag håller tummarna för er hela tiden.




Kommentarer
Postat av: Mimmie & William

Hej!

Tack så mkt för alla gratulationer, jag ska hålla dig ännu mer uppdaterad nu när jag kan skriva på din blogg.

Idag ska vi ut och galoppera på fälten.

Tränade för mamma igår och han har aldrig gått bättre, de var jättehäftigt. Det känns som om hans max aldrig kommer.

om du vill skriva till mig så kan du skicka ett mejl till [email protected] (namnet kommer från en gammal katt :P)

2008-06-01 @ 09:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0