grymt.

helgrymt är det enda jag kan säga,..
 
grym födelsedagshelg och  födelsedag, världens bästa vänner och familj och absolut världens bästaste pojkvän !!  finns inte ord. tack :)

helgen va fylld med överaskningsparteeejj, bakfylla, tårta och paket..  Kalasbra!


MEN för allas trevnad så behåller vi bilderna för privat bruk..  det spårade som alltid, ni kan ju tänka er.., så bilderna förblir liggandes i tryggt förvar. det blir nog bäst så. haha

kraschade tumnaglar, litevis med shots, champange, kossar och annat..  det blir ett 20års firande jag aldrig kommer att glömma! :) .

summering. mer än lyckat !

Kommentarer
Postat av: susanne

åh, snälla du. har du lust att berätta hur & var du klistrade in koden i din blogg för att få knappen för bloggkoll där nere vid kommentarerna?

2008-11-18 @ 11:34:02
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej! Då får jag första tacka så mycket, kul att du gillar min sida :)

Och som svar på din fråga, ja du måste betala en slant för att få Custom CSS, då kan du ändra färger, typsnitt osv osv. Men det går inte att ändra på ALLT, och dessutom stödjer inte wordpress.com javascript vilket kanske kan ställa till det litegrann för vissa.

Men jag har än så länge bara gott att säga om wordpress, det känns proffsigare än blogg.se och jag tror att möjligheterna är väldigt mycket större. Du kan ju alltid prova iallafall :)

2008-11-19 @ 13:01:36
URL: http://annikasvenmarck.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0