det finns de tillfällena...

..när jag bara känner mig så där extra duktig och vuxen (eller ja, vuxen och vuxen, men i alla fall ni fattar..) det är när jag lagar mat, städar och tvingar i väg min lilla kropp till gymmet.. och kommer på något smart på jobbet.   då känner jag mig sådär duktig, nöjd med mig själv liksom.. ;) låter lite egotrippat men ändå..

speciellt när jag har lagat mat., då e jag grym.. även om jag inte lyckas i närheten så bra som mamma gör när hon lagar mat., ( och kommer nog aldrig att göra heller.. ) så är det ändå gott och ätbart...  vuxenpoöng till mig.

jag funderar nämligen på att ställa mig vid spisen och tillaga något nu när jag har städat klart ;)..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0