gilla läget säger jag bara..

jajjamen, träningsvärken från igår har satt in, min stackars rumpa.. och efter dagens träningspass av rygg och triceps undrar jag om jag ens kommer att få på mig kläderna i mornbitti.. haha.. illa, ;) de är alltid lika jobbigt att gå dit, men alltid lika skönt efteråt..  :)

visst är det alltid lika underbart när ens dagliga produkter tar slut samtidigt. ?  idag har jag handlat nya hårgrejer.,
4 av 5st var slut.. roligt och även fruktansvärt billigt och bra., eller inte.!  men vad gör man inte? 

idag har jag träffat advokater,ställt samman redovisningar och gjort uträkningar, fixat fram viktiga papper, hjälpt syrran med matte, kollat upp webbhotellet,  + allt det som jag brukar göra i vanliga fall..   det va bara en enda sak som jag inte hann kart med.. inte dåligt! :)  

sängen nästa..


Kommentarer
Postat av: nathalie

grymt (:

2008-10-09 @ 05:34:51
URL: http://nathaliehennings.blogg.se/
Postat av: mamma

e du nån slags superkvinna eller?

vi andra får ju grymt dåligt samvate

men de finns väl bara 1 världsmästare eller känner vi fler kanske!!!!!!!!!!!

2008-10-09 @ 09:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0