passfoto va det ja.





det är illa nog att behöva sätta sig i en automat mitt på centralen och se löljig ut., men okej. snabbt och smärtfritt kan man tänka sig. men icke. Vad händer jo, det är KÖ ! .  och tillråga på alltid står det någon präktig stockholmstönt som har väldigt höga tankar om sig själv.. och ska tjöta skit. och säga "Den andra är dessväre ur funktion"  (tänk er med ett sånt där riktigt drygt, långsamt, jag-låter-som-ett-uppslagsverk- tonläge,. typ.) till alla som stannar till. 
den funkar inte, Vi fattar nog det..

jaja.. jag fick mina bilder tillslut i alla fall (20min senare). så det blir ett besök på kinesiska ambassade i mornbitti för ansökning om visum.. och tänk om man hade så vita tänder i verkligenheten.. haha

China here I come :)

Kommentarer
Postat av: Karro

söthjärtat

2008-10-07 @ 19:32:07
URL: http://karramia.blogg.se/
Postat av: 43

kunde du inte sett lite galdare ut på fotot???

2008-10-07 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0