söndagsmys & ny design

då va det söndagskväll.. världens slappedag har jag haft hela dagen.. men jag har också lagat mat, städat och fixat lite ;).

 En liten uppfräschning av designen blev det också, samma tema och stil men lite förnyelse bara .. behövligt. 

nu ska det snart bli mys i soffan med en trött älskling och en hyrd film innan jag ska ladda för en ny vecka !
och Kina börjar närma sig, inte långt kvar nu. den 23oct lyfter planet mot Canton och Arts & Handicraft's 104th fair. så roligt !!

Gustav, Jag och Basse såg värsta grymma filmen igårkväll. Never Back Down. grymt bra, verkligen..

next up: i morgonbitti, är Hälsa & Helhet., sen får vi se om jag kommer levande därifrån. eller om ryggen känns överkörd av en ångvält som vanligt.

jupp., längesededan jag kände mig så laddad inför en ny vecka..  :) massa som ska fixas och göras. hoppas vädret blir hyffsat också . underlättar alltid ! yees, dags för soffan. ♥

Och MEGAGRATTIS till Niclas som gjorde sjukt bra ifrån sig i Varberg på SM.et idag och blev 6:a i båda heaten och totat 5:a.. grymt bra, det behövde han ! :)   det var nog det att jag låg och höll tummarna i sängen som gjorde det.. hahah

LOVE.♥


Kommentarer
Postat av: 43

thanks Gabbe =)

2008-10-07 @ 10:14:08
URL: http://niclasolsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0