ordning&reda - i bokstavlig mening..

jag har fixat och trixat ändå sen jag kom från jobbet idag., . och på jobbet med för den delen (!)

 jag har lämnat in mina primeboots för utlästning, städat, diskat och plockat iorning överallt..  jag känner mig duktig, jajjemen, det enda jag inte har gjort är väl att laga mat, men det kommer.. någongång..

och nu ska jag gå och fixa och färga de kära ögonbrynen som bara skriker efter att bli tillfixade.. precis som håret., mitt stackars hår ja.. i morn SKA jag ringa till frissan och boka tid.. JAG MÅSTE. hur tråkigt det än är., det e ju kul att bli fin sen alla fall...


Kommentarer
Postat av: nathalie

DU ÄR JU BARA BÄST :) lovie my sis

2008-09-30 @ 07:36:29
URL: http://nathaliehennings.blogg.se/
Postat av: Karro

bajs! jag sickade ju ett mail imorse!! har du inte fått det?!

2008-09-30 @ 21:03:50
URL: http://karramia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0