refrängen..

jag kan aldrig få in i mitt huvud hur fort dagarna går... helt sick.
 
minuter blir till timmar, timmar till dagar, dagar till veckor, veckor till månader, månader till år.. och jag fyller snart 20år !! fattar ni 20år, känns ju liksom inte som om det va speciellt längesedan jag va den där osäkra, lilla 14åringen med kort, spikrakt, lila hår och världens sämsta självförtroende. hästtjejen som jämt va olyckligt kär...    
    Den tjejen finns inte kvar längre.. ! man växer ju upp (tack och lov) ... och det löste sig med tiden precis som mamma alltid sa..
det hela artade sig ju faktiskt riktigt bra och jag skulle inte vilja ändra på någonting.. (okej, kanske hälsan då..)
Lycklig...

ska i alla fall snart tänka på refrängen och bege mig hemåt., på lappen jag hade i morse (som jag skrev igår) på allt jag skulle hinna med idag, finns det bara en enda sak kvar ! superwoman va namnet ja... 
det sista ska jag försöka fixa klart i morgonbitti, det hänger inte på mig utan jag måste få pepper från leverantören först..
det är grymt,. alltid lika roligt när man överraskar sig själv.

det löser sig alltid., även om det är svårt att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0