en lila krokodil.





det kanske va dyrt, det kanske va onödigt, Men hur fint är det inte då ? mitt nya anteckningsblock !!
det lila alltså, min redan så välanvända och omtyckta rosa kalender fick bara agera detalj.

båda kommer dock från ordning & reda, min favvo affär när det kommer till såndanna prylar.
den lilla lila kommer göra sig perfekt i min portfölj (som ska inhandlas nästa vecka) när jag åker till kina.

den rosa - för sådant som måste kommas ihåg.
den lila - för nya ideér, saker, skisser och  inspiration.

jag funderar på att gå och köpa en matchande penna också, bara därför att..


Kommentarer
Postat av: mamma

de e du värd prinsessan!!!

2008-09-27 @ 16:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0