Torsdag

Valborg 2007 - en mycket lyckad afton om jag får säga min mening, lite hur som helst fram mot slutet av kvällen men de e sådana smällar man får ta. Alltid lika kul hos Carro :D det blir vad man gör det till helt enkelt. I bland e vi såå bra.

Inte ens en månad kvar i skolan nu, min lycka är gjord!

Köpenhamn nästa, med världens bästa syrra och mamma, nu då, återkommer till min säng igen lördag natt.

Ibland måste man bara lära sig att tycka om smärtan även när den gör som ondast.

Jag vill att någon ska ge mig fjärilar i magen, att få känna den där pirrande känslan i hela kroppen, le av lycka när telefonen ringer, vill att någon ska göra mig knäsvag och ta andan ur mig.. vill känna känslan av att vara kär igen.

En eloge till mina vänner.. finns inga bättre.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0