- Magiskt -

Jag kan inte beskriva den effekten som du har på mig..  Det spelar ingen roll om du bara är borta i fem minuter jag blir lika glad varje gång du kommer tillbaka.. Det är så här det ska kännas.. :D
   Sättet du står på i dörröppningen på söndagskvällarna och säger att det här inte är okej,, och då syftar på min väska som är packad.. det värmer upp hela min kropp, till och med tårna. DU&JAG

En vecka sedan vi hade skiva nu... Sjuuukt kul va det och så många galna bilder va.. haha..
att sju personer kunde få i sig så mycket alkohol, är nnågot jag nästan inte trodde var möjligt.. Men vi kan överträffa de flesta !

Famous For Nothing  - Dropkick murphys

Fredag igen...  men dagen är ännu ung..

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0