If you die, I´ll die... kan känna kallsvetten rinna längs ryggraden

Nu ligger jag här i världens mysigaste säng, vilket innebär Gustavs, dock helt själv.. och kollar på
Skattkammar Planeten.,  den är rätt kul faktiskt. Jag diggar tecknat. en av personerna där har i alla fall en rolig rosa, levande gelé klump som flyger och pratar.. lätt att jag skulle vilja ha en sådan.,   En liten rosa gelé klump som följer dig troget, håller dig sällskap och hjälper dig i kniviga situationer. Hade det varit ballt eller vadå ? !

Jag fattar inte,, so what om vi har olika uppfattningar om saken... Life goes on... so shut the fuck up and move on!

Om man blir skakis när telefonen ringer, och det är pappa som ringer (han befinner sig i Manilla for the moment) för att säga att han lever utifall att vi skulle höra något på nyheterna.. Då har de sprängt Byggnaden mitt över gatan där han bor, vet inte om det var Hard Rock eller om det var grannhuset. omkring 10döda och öer 30skadade.. man blir lite lätt omskakad men tanke på att om han inte ändrat sin resa så att han skulle mellanlanda en dag I malaysia hade han garanterat suttit på Hard rock ( med tanke på att han gör det varje liten ledig stund som han har när han är i asien),  och då kanske han inte hade kommit hem som planerat den 5november. !!  jag blir kallsvettig bara jag tänker tanken,,...  

    men tack och lov att fallet nu inte var så... men det är inte utan att man blir lite illa till mods.

När min förkylning har släppt och benet är bra igen, ska jag verkligen ta tag i mitt nässprays missbruk.. Jag lovar. !

....  over and out for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0