Live today, you may die tomorrow.

     Idag är det onsdag, det innebär att det är nedförsbacke resten av veckan .yees, de e inte långt kvar till fredag ;) .  ., måndagar är alltid skit och jobbiga, mycket traffik och långa köer, går något snett så är det alltid på en måndag och ja måndag är måndag helt enkelt, mer än så behöver ja ju inte säga, tisdag är jobbigast på hela veckan., för tisdag är tisdag och det är långt kvar till fredag och onsdagen känns evigheter borta.., men sen kommer onsdagen och på onsdag eftermiddag blir allt mycket lättare för då är det snart torsdag och då är det inte långt kvar till fredag och sen är det helg..
          - Inte för att jag sitter och tänker såhär varje dag mn ibland slår tanken mig, det är inte heller så att mitt jobb är tråkigt eller något, det är bara det att helg är ju helg. ;D


     Jag har en rädlsa som alltid gror inom mig., jag försöker jobba bort den men den finns ändå alltid där, den yttrar sig inte eller så, bara gör sig påmind, i bland mer och ibland mindre. Det är rädslan för att inte räcka till. att inte vara tillräcklig., jag tror jag känner det som något sorts misslyckande.. för att göra någon besviken.
 jag kan inte svara på varför men den speglar sig i allt jag gör.  Just den rädslan gör det svårt att slappna av., vilket i många fall är fruktansvärt påfrestande.. 

      Idag blev jag dock sjuukt nöjd med mig sjäv på jobbet, efter att ha haft idétorka hela förmiddagen, efter lunch, några koppar te och några koffeintabletter senare kunde jag återgå till mitt normala sinnestillstånd och med lite nya kreativa idéer strukturera upp alla leverantörer och beställningar/inleveranser på ett smart sätt., så att man får en viss översikt på saker och ting.. Så bra det blev ! återstår att se hur mitt system kommer att funka,. men sånt brukar jag få att funka så det ska nog gå..

Mysdag i götenborg med mammi igår, eller ja halvdag i alla fall.. as usual är det hon som vill att jag ska vara smakråd men efter x antal timmar när vi går mot våra parkerade bilar och dagen börjar (tragiskt nog alldeles för tidigt) lida mot sitt slut är det alltid, observera alltid jag som bär på flest shoppingpåsar, vilket innebär att som vanligt är det jag, som inte skulle ha något, har shoppat mest.. haha.. men va fan, vem sa något om att spara.. ;)

En vanligdag vid mitt skrivbord...
 
image43

Kommentarer
Postat av: K

Alskar din halsduk dar ;D - valdigt NY ig maste jag saga... haha. Sa nar kommer du hit Gabbi lilla? Miiiss u

2007-10-31 @ 03:21:50
Postat av: linda

vad söt du är :D

2007-11-14 @ 13:22:31
URL: http://lindaass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0