Today...

When will it come to an end ??    nyopererad... suck.. aldrig kan det va bra så jag kan få komma smärtfritt undan.. men nu är det förhoppningsvis sista gången.

det finns ingenting som jag avskyr så mycket som att opereras, eller det värsta är nog narkosen.
 jag erkänner både för mig själv och andra att jag är ett riktigt kontrollfreak, att  då lägga mitt liv helt och hållet i någon annans händer, så som man blir tvungen att göra när man ligger nedsövd under gröna lakan, är något så fruktansvärt jobbigt att det knappt går att beskriva.. 

Det finns de saker som är riktigt bra och sen finns det de saker som inte går att slå;
   När du stryker bort håret från ansiket för att pussa mig.
   När du håller om mig och andas lite lätt i nacken så att hela min kropp ryser av välbehag
   När du säger att jag är din älskling.

Jag har helt enkelt världens bästa pojkvän !!!

byebye...

Kommentarer
Postat av: Karro

aah, jag har saknat gabbeboggen (L)

Men vad ar det jag laser? Ar det knat igan?

2007-10-17 @ 16:40:35
URL: http://khs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0