det är Lördag idag.. and guess what ??

jag bra älskar lördagar., vet ni vrför, jo för att det är inte fredag, visst är det mycigt med fredag kvällar, men då har man ändå jobbat hela dagen och är lite seg., och söndagar är ju söndagar, det är sista dagen på helgen och man vet att måndagen väntar.. så lördag är bäst, man har hela dagen fri,. och är inte trött efter som efter en arbetsdag och den kommande dagen är inte heller en måndag..  så lördag, here we come..  

så idag ska vi åka in till stan och kolla en sväng, bara gå runt och mysa, käka lite gott, kanske gå på bio eller göra något annat kul ikväll :D  och det är hur fint väder som helst, blå himmel och solen skiner, så det blir stora nya solbrillorna och min gråa nya klänning !!  min skinnjacka och min älsklingsväska,. vilka converse som blir utvalda ur min favvosamling har jag dock inte bestämt ännu :D  och givetvis blir det nedcabbat, på silverpärlan som gäller !!!

är grymt sugen på att ta massa kort idag med, men då är frågan om jag ska vara ambitiös och dra med mig min älsklings systemkamera eller om jag ska låta min olympus få göra jobbet ??

min duktiga lillasyster är och tävlar i trollhättan idag, som förövrigt är min favvo tävlingsanläggning...  håller tummarna så hårt det bara går !  och e bäst, så det kommer att gå kanon, jag bara vet det. ;)

världens bästa gustav är just nu ute och tvättar bilarna, så de glänser ordentligt i solskenet sen. :D

det kommer bli en toppenlördag, jag känner detta på mig!

image271


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0