helt sjukt och riktigt fräckt

En sådan här spraymålning fick vi med oss hem från dagensäventyr också.. :D lite cool, dem hade mängder av olika tuffa., vi hade lite egna önskemål dock, det blev inte precis som vi hade tänkt oss,
men det blev bra i alla fall..tufft ;)

image243

känns helt sjukt att om en vecka landar vi på landvetter igen., känns ju inte alla som det var specellt längesedan vi åkte, skulle mycket gärna kunna tänka mig att stanna ett par veckor till.. ta inte illa upp, för jag saknar alla hemma jättemycket (verkligen) men jag vill inte åka hem.. jag skulle hellre sett att alla flyttade hit, till LA eller Bangkok.. men i alla fall, om en vecka kommer vi hem, så börja nedräkningen ;)  det ska bli kul att träffa alla igen i alla fall, vågar dock inte tänka på om mitt kontor står kvar som jag lämnade det och om ordningen i mina pärmar fortfarande är just det, ordning. ? vi har i alla fall haft det så bra som man bara kan ha det, och nu ska vi njuta gärnet sista veckan och göra hollywood osäkert :D

LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0