ork på att allt och smärta i foten..

   Idag har jag tråkigast i sverige !!  ....      SÅ fruktansvärt uttråkad att det finns inte.  ensam på jobbet och huvudvärk, för att inte tala om hur onte det gör i min fot !!   som nu kommit upp i tre gånger sin nornala storlek.... big SUUUUUUCK..      negativa klubben här idag...,, eller snarare gråtfärdiga klubben.  

Jag kan höra ekot av mina egna tankar....

  Och vad tänkte jag i morse, jo, skönt bara 4quotations kvar (quotations är offerter med nya produkter som ska läggas in idatorn, och det tar tid, tro mig.. några dagar sedan hade jag en med 214st artiklar och den tog med två dagar och då är jag snabb.. och räkna med att varje offert minst har cirkus 50produkter).... så jag tänkte att jag äntligen skulle bli klar och kan komma någon vart med allt och alla förberedelser inför Formex nästa vecka...
           När jag bara har en och en halv kvar har Gavin sammanställt 14nya !!!!   The boss har ju precis varit i Kina..
jag har ingen kommentar.... 

  
MEN det är bara 24dagar kvar tills vi åker..
image58


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0