teorin: det löser sig....

 Fredag i dag.,  fortfarande inget bokat eller planerat..,, snacka om att vi kör hårt på teorin: Det löser sig...
   nu är det en vecka och en helg kvar..  helt sick.   men vi har i alla fall avresedatum.. haha.. 

känns skönt att det äntligen är fredag i dag.. det har dock varit en hektiskt morgon,.. för säg hej till Alzimers Light.
   det sista jag sa i går kväll till mamma va att jag inte fick glömma tandläkaren i morn klockan 8., och vad gör jag, jo precis jag glömmer mycket riktigt tandläkaren..
   kommer till jobbet som vanligt vid sju, hämtar posten, startar upp allt,. försöker ringa till maria och george i usa (det kom jag ihåg i alla fall) utan vidare resultat, de svarade inte med andra ord..   pappa ringer, då har jag givetvis glömt att faxa betalnings kvittot från igår till Anco vilket innebär att de inte hade släppt containern.. faxar panikartat iväg detta...
     klockan är nu halv åtta.
gustav som ringt på kontorstelefonen först, (jag pratade med pappa på andra telefonen) ringer nu på mobilen i stället..    mycket knepigt, undra vad  det va sådan panik med..
     svarar:   Du ska va hos tandläkern klockan åtta....
klockan är då tjugo i åtta..

     Men jag hann !! (tilläggas bör, för de som inte vet, att jag jobbar i Göteborg och tandläkaren befinner sig hemma i Kungälv)..  1-0 till mig, för att jag kan om jag vill..

Nu ska jag fortsätta intala mig att det kommer att lösa sig.. det tror jag i och för sig att det kommer att göra men ändå..  ska i alla fall lösa resan upp till stockholm idag om pappsen inte vill köra oss..

later...


Kommentarer
Postat av: K

Ha den mest underbara resan älskling!! du är värd det :)

2008-02-02 @ 22:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0